Träningsdagbok

Ville bara säga att det kommer ta lite tid innan jag kommer tillbaka, håller nämligen på att skriva in i en dagbok istället:)
Känns lättare, men när den är klar så kommer jag att publicera dag för dag i en annan blogg så man kan läsa hur jag kom fram till mitt mål. Förhoppningsvis kommer det stötta andra.

Idag har jag även tagit det största steget från Anamsom jag någonsin kunnat ta. Jag har ju sakta men säkert tagit bort små saker från ana'n. Men idag tog jag bort min gamla ana blogg, samt stängde ner mitt konto helt på en ana sida. Jag kan ärligt säga att jag inte varit inne där en enda gång sedan jag började skriva denna bloggen.
Jaja. Nu ska jag gå. Hej då!


Självklart kommer jag att publicera länken i denna bloggen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0