Förlåt sötnosar!

Jag har varit lite frånvarande men nu är jag tillbaka! Jag har börjat gå ut och powerwalka på morgonen, min tränare ville det så jag kör på det! Ska även försöka sluta med skitmaten. Det har hon sagt att jag inte måste utan mer inte behöver äta så ofta. Men jag vill faktiskt sluta med det, det är faktiskt inte så gott.. Men godis kunde jag äta en gång i veckan, så det var ju skönt! Hon sa även att jag troligen inte kommer nå optimalt resultat förrän om 3-4 månader, men det gör faktiskt inget! Men jag är riktigt peppad!
Det jobbiga är väl att mensen är framme nu så igår och idag åt jag lite skitmat, men usch vad dåligt man mår av det!
Jaja nu får ni heja på mig för nu går det faktiskt bra! Ska smygväga mig imorgon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0